10 Şubat 2009 Salı

melankoliğim işte :D

zamana ihtiyaç var dedikçe ömür geçiyor anlamadan.. kötü hissediyor insan sevdiğinin hasta olduğunda bile yanında olamadığında.. peki bizimkiler ne yapıyor canımı acıtmak için herseyi.. bilmiyorlar mı canımın acıdığını o kadar seyden sonra o kadar acıdan üzüntüden sonra bu kadar rahat olabileceğimi zannediyorlar üzülebileceğimi hiç mi anlamıyorlar..hiç istememiştim istanbula gelmeyi.. kader işte kendimi burda buldum üniversitede bari başka yer olsun istedim büyük konuşmamak gerekti yine burdaydım.. ama össgem ve gökçem yok mu beni hayata bağlayan işte o zaman şükrediyorum allah'a iyikide karsıma çıkardı sizleri.. bir sigara nelere kadirmiş can oldun hayatımda össgemm.. vize final sitresi de neymiş seninle aştık çalıştık basardık ve başarmaya devam edecez gökçem tarafsız söylediğin sözler hayatıma nice doğru kararlar vermemi sağladı.. siz olmasanız nasıl ayakta kalabilirdim nasıl yenilmeden kafamı öne eğmeden nasıl hayata devam edebilirdim.. hepimizin hayatı farklı olsada benzer şeyler bulduk birbirimizde bulmaya çalışmadan kendiliğinden.. nice sohbetler ettik birlikte kırmadan acıtmadan biirbirimizi eğlenerek gülerek kimi zamanda kötü hallerimizde destek olduk birbirimize bunu koskoca zannedilen ama yeterince küçük olan bu şehirde.. ilişkilerimizde nasıl mutlu olacağımızı anlattık anlayacağımızı bilerek hiç düşünmedik sıkılacağımızı tam tersi çözüm yolu ürettik sürekli.. sewgililer gününüz kutlu olsun kardeşlerim mutlu huzurlu stressiz nice senelere diliyorum sizin için eniştelerimin kıymetini bilin.. sewin ve sewilin mutluluk yaşamak için büyük bir parçadır sakın kaybetmeyin.. sizi çok sewiyorum..içimden geldi yazdım.. içim daha bi rahat sanki.. daha farklı ve anlamlı sözlerle anlatmak isterdim ama ben buyum be kardeşlerim fazlası yok işte.. kocaman öpüyorumm

1 yorum: